Anotace rozhoduje o tom, zda vaši knihu někdo koupí.
kurz
Aktualizace 2024: V nové verzi kurzu za vás napíše anotaci AI!
Zkoušíte napsat své knize anotaci a trpíte u toho?
Zdá se vám to těžší, než napsat celou knihu?
Neustále škrtáte a stále se vám nezdá dost dobrá, ale vlastně nevíte, kde je zakopaný pes a máte pocit, že spíš střílíte od boku?
Zahodili jste už pátou verzi a přesto zatím tápete v tom, jaká klíčová ingredience vaší anotaci chybí nebo jak ji tam dostat?
Nic si z toho nedělejte… Ono to mnohem těžší je.
Já jsem Jiří Nosek, knih jsem už vydal přes 300 a s autory jsem v denodenním styku.
Mnozí z nich si myslí, že anotace je zkrátka popis knihy.
A že když dokázali napsat celou knihu, měli by tedy dokázat napsat i její popis.
Ale to je nepochopení toho, co je skutečným účelem anotace.
… anotace je totiž prodejní text.
Anotací prodáváte příběh.
(A za peníze!) PROTO musí být anotace perfektní.
Všechen čas, který jste věnovali psaní, návratnost peněz, které investujete do výroby i efektivita vaší propagace, to všechno do značné míry závisí na kvalitě vaší anotace.
Na tom, zda nad ní váš ideální čtenář zajásá, slupne ji jako malinu a odnese si ji až k pokladně.
A také na tom, zda všem, kteří nekoupili, nasadí do hlavy takového brouka, aby je to vrátilo k nákupnímu košíku.
To ona rozhoduje o tom, zda vaši knihu někdo koupí.
Zda to bude jeden z dvaceti, nebo tři z deseti.
Zda z 10 hodin vašeho času investovaného do propagace vypadne 5 nebo 30 nových čtenářů.
Jenže co s tím? Prodejní texty vás nikdo psát neučil…
… jenže to už není nutné.
A máte obrovské štěstí, protože získat kvalitní prodejní anotaci je dnes ještě mnohem jednodušší, než to bylo před dvěma roky.
Mám pro vás řešení.
Co kdybyste mohli získat návod na to, jak psát prodejní anotace, který vám jasně řekne, jak začít, čím pokračovat a jak ji uzavřít?
Stačil by vám plán krok za krokem, včetně návodu, jak si ověřit, že se anotace povedla, dřív, než knihu vydáte?
V kurzu vás naučím:
- jak získat nadhled a určit, co musí v anotaci zaznít a proč
- jak napsat první větu tak, aby čtenáře do děje vtáhla
- jaká slova používat a kterým a proč se vyhnout
- jak zapojit představivost čtenáře a sdělit více jen pár slovy
- jak do hlavy nasadit brouka těm, kteří nekoupili hned, a aspoň část jich přivést zpátky k pokladně
- jak si ověřit, že anotace dává smysl a funguje tak, jak jste chtěli
- kde svou prodejní anotaci uplatnit, aby byla na očích všude, kde je to užitečné
- BONUS: anotace populárně-naučné knihy – rozbor 20 anotací populárně-naučných knih
Možná vám teď hlavou běží…
„Moje kniha je JINÁ. Na tu žádný návod fungovat nebude…“
Nejste první, kdo se mýlí. Ani zdaleka.
Pomáhal jsem autorům jako vy napsat víc než stovku anotací.
Každá kniha byla jiná…
Kuchařky. Sci-fi. Detektivky, povídky i populárně naučné knihy.
S většinou autorů jsme museli anotaci přepsat od základu. A vždy jsme si procházeli stejnými stádii a postupy.
Protože ačkoli jsme výsledek vždycky šili knize na míru, principy, na kterých prodejní anotace stojí, zůstávají stejné.
Chystala jsem se vydat svoji druhou knihu, a tak jsem hledala účinného pomocníka, který mi ukáže ten nejefektivnější způsob, jak vytvořit anotaci. Je přece jen veliký rozdíl psát knihu nebo se pustit do tvoření textu, který se svojí povahou podobá spíše marketingovému počínání. Kurz pana Noska "Jak napsat anotaci, která prodává" mi dal hodně praktických poznatků a ukázal mi, jak se psaní anotace chopit nejen s vervou, ale hlavně správně. Předávané informace pan Nosek velmi přehledně ilustruje na konkrétních případech, ze kterých je také možné načerpat spoustu inspirace a psaní anotace tak dostat "pod kůži". Prošel s námi vše velmi podrobně, ale přitom dokázal naprosto přesně "vypíchnout" to podstatné. Investice do kurzu byla velmi užitečná a zase jsem se díky všem informacím, které kurz obsahoval, posunula v dovednostech souvisejících s knihami o kus dál. Kurzy pana Noska budu sledovat i nadále a až budou nějaké další, ráda si své obzory jeho prostřednictvím rozšířím. Informace předává velmi věcně a bez zbytečných planých slov. Vždy přesně uhodí hřebíček na hlavičku a v případě všetečných dotazů neváhá vše velmi rychle zjistit a podat pomocnou ruku.
Ale vy to ve skutečnosti budete mít mnohem, mnohem snazší.
Dostanete totiž něco, co ti před vámi ne. BONUS 2024…
… není to již pouhý návod krok za krokem pro začátečníky.
Co kdyby vám někdo předložil dvacet dobrých návrhů prodejní anotace, dokázali byste z nich poskládat jednu prvotřídní?
Vy už anotaci vůbec psát nemusíte.
Budete jako šéf, který dostane 20 návrhů od svého marketingového týmu a jen si vybere to nejlepší z každého z nich.
Poprvé v historii vydávání vlastním nákladem… A jsem hrdý na to, že jsem to pro nás autory dokázal vytvořit.
Můžete si pouze vyzobat to nejlepší ze 20 kvalitních návrhů.
Dám vám totiž nástroj, se kterým si těch návrhů vytvoříte třeba 100. Ale to nebude potřeba.
Ono to totiž funguje.
Nebudete jich potřebovat ani 5!
Poslední 2 roky jsem strávil tím, že jsem učil slona tancovat.
Občas jsem už začínal pochybovat, ale povedlo se.
A pak se slon přes noc změnil v baletku… Co to plácám?
Naučil jsem dělat skvělé anotace GPT 3.5.
A přechodem na GPT 4 to nyní funguje ještě 3x líp! Tak dobře, že…
… budete-li potřebovat víc než 5 návrhů, pošlu vám flašku vína.
Já to myslím vážně. Tohle je totiž moje mise.
Abychom jako autoři museli dělat pouze to, co skutečně musíme: Psát a šířit zprávu o své knize.
Abychom si hlavu nemuseli zaplavelovat spoustou dalších činností, které potřebujeme jednou a pak už nikdy.
V roce 2022 jsme konečně dostali do ruky nástroj, který to umožňuje.
To poslední, co zbývalo, bylo naučit umělou inteligenci nahradit malý tým – marketéra, redaktora i vydavatele.
Učil ji to vydavatel a marketér v jedné osobě a trvalo mi to mnoho mnoho měsíců.
A vy jste jedněmi z prvních českých autorů, kteří toho mohou využít.
Zbavit se všeho, co vám na vydání knihy až dosud kalilo radost.
Nedělejte to, co vás bolí, když nemusíte.
Dlouhá léta mi trvalo, než jsem strukturu knižní anotace vyladil k dokonalosti tak, aby skutečně knihu prodávala.
Pořád jsem ale musel být i u její tvorby, protože autor sám většinou žádné marketingové zkušenosti neměl.
To už je minulost.
Veškeré své know-how jsem dokázal vměstnat do jednoho jediného příkazu a vy ho teď můžete mít plně k dispozici.
Nekazte si radost z vydání knihy úkolem, na který stejně nestačíte!
Vydání knihy by mělo být čistou radostí, a ne haldou nepříjemných činností, které vám ho znechutí.
Laděním příkazu pro GPT jsem strávil mnoho desítek hodin. A díky tomu vy…
… můžete mít špičkovou prodejní anotaci hotovou za 20 minut.
A zdaleka nejde o ty hodiny času, které strávíte marnými pokusy, půjdete-li na to po svém.
To skutečně podstatné je, o čem jsem psal na začátku:
Kvalita anotace znamená rozdíl mezi tím, zda knihu koupí jeden člověk z 20, nebo tři z 10.
Tento kurz je prvý svojho druhu, ktorý som po rokoch objavila, a som z neho nadšená. Som veľmi vďačná, že Jirí si dal tú námahu a uplne konkrétne a prakticky vysvetlil všetky záchytné body a princípy, ktorých sa treba držať pri písaní anotácie. Kiežby som tento kurz videla už pred rokmi, ušetrila by som si čas, peniaze aj nervy. Vďaka tomuto kurzu sa cítim motivovaná naučiť sa písať dobru anotáciu, alebo mám oporu ako na to.
To ona rozhodne, zda svou knihu vyprodáte.
Ona rozhodne, zda bude propagace dřina s mizivými výsledky nebo vám bude přinášet dostatek prodejů na to, aby vás neomrzela a vy jste vydrželi svou knihu propagovat až do vyprodání.
Ona rozhodne, zda vám budou knihy ze skladu ubývat rychlostí 3 nebo 20 kusů za měsíc.
Ona rozhodne, zda si zájemce nakonec koupí vaši knihu nebo kteroukoli jinou z těch tisíců knih, které mu e-shop nabídne zároveň s ní.
A vy nyní rozhodujete, jak dobrá bude a jak moc se přitom nadřete.
Zda se budete trápit další hodiny či dny s nejistým výsledkem, nebo to budete mít do dnešního večera definitivně vyřešené.
Zda budete trávit čas něčím, co vás vrcholně nebaví, nebo se budete moci vrátit ke svému psaní a všemu ostatnímu, co je pro vydání ještě potřeba udělat.
Zda se vám peníze investované do vydání vrátí.
Jenže vy mě dnes možná potkáváte úplně poprvé a možná si nejste jisti, zda mi můžete věřit, že splním to, co vám tady teď slibuju. A já se tomu ani nedivím, protože nikdy předtím podobná možnost neexistovala a já jsem jediný, kdo tohle řešení vyvinul.
Kniha se vydá a aby se dobře prodávala, měla by zaujmout potenciálního čtenáře a udělat z něj kupujícího. Kurz trvající 120 minut mi velmi erudovaným a přitom srozumitelným způsobem pomohl vhlédnout do problematiky. Uváděním četných příkladů jsem si mohla udělat obrázek o tom, jak nejlépe zaujmout, jak svou anotaci co nejtrefněji sestavit. V závěru vše přehledně shrnul v myšlenkové mapě a resumé, včetně doplňujících materiálů, zaslal emailem. Projev pana Noska je velmi příjemný, uvolněný a přitom srozumitelný. Ihned po absolvování jsem měla plno nápadů na anotaci vlastní knihy. Co si víc přát?
A proto po vás nechci, abyste mi slepě důvěřovali.
Nechci od vás bianco šek a slepou důvěru…
Chci si své peníze zasloužit.
A zda se to stalo, rozhodnete vy.
Dám vám ABSOLUTNÍ garanci.
Pokud vám prvních pět verzí anotace nepostačí k poskládání jedné špičkové prodejní, nejenže vám vrátím všechny peníze a pošlu flašku vína, ale navrch vám ještě anotaci osobně sám vytvořím.
Navíc – na tuto garanci nedávám narozdíl od ostatních žádný limit.
Za svou prací si totiž absolutně stojím a chci, abyste si ověřili přímo na prodejích své knihy, že to funguje. Čísla totiž mluví za vše.
To znamená, že napíšete-li mi za 10 let, že chcete za tento kurz peníze zpátky, bez dalších otázek a bez váhání vám peníze pošlu zpět.
Vrácení peněz, lahev vína a anotace zcela zdarma.
Připomínám že navíc vám zůstanou i přístupy do kurzu včetně povelů pro umělou inteligenci.
Máte možnost vyřešit svou anotaci jednou provždy za 20 minut.
Riziko jsem vzal na sebe.
Na vás je už jen zkusit to a zjistit, že vaše trápení skončilo…
Neměla jsem tušení, co všechno by měl autor vědět, než se vůbec pustí do psaní toho kratičkého, ač velmi důležitého textu, jakým je anotace. V kurzu pan Nosek s velkou znalostí předmětu podrobně vysvětluje každý detail, který má vliv na její kvalitu. Bohatá teorie, znázorněná v mnoha příkladech, je doplněna zajímavými úkoly. Díky tomu je kurz dokonalým průvodcem, jenž mě krůček za krůčkem vedl do cíle – k napsání anotace, která čtenáře okouzlí a probudí v něm neodolatelnou touhu ponořit se do obsahu mé knihy. Absolvování kurzu považuji za povinnou položku pro každého, kdo to s vydáním a úspěšným prodejem své knihy myslí vážně.
S kurzem získáte:
prvotřídně vyladěný „prompt“ pro GPT
celý kurz v MP3 k poslechu v autě
myšlenkovou mapu v PDF
snímky z videí (slajdy) v PDF
pro rychlé připomenutí obsahu kurzu
text kurzu v PDF
inspirace těmi nejlepšími:
výběr špičkových filmových anotací
text bez obrázků ve formátu DOC,
kam si můžete psát poznámky
jak vytvořit populárně-naučnou anotaci
Můžete to mít za jedno odpoledne z krku a neztrácet čas vymýšlením kola!
6 970 Kč
Pokud mě neznáte…
… jsem Jiří Nosek. Vydal jsem přes 300 knih autorům vydávajícím vlastním nákladem. Od r. 2015 píšu blog o vydávání a propagaci knih a v r. 2021 jsem začal točit videokurzy, protože je to nejrychlejší způsob, jak autory na vydání připravit. Ani vy určitě nechcete po dopsání knihy další rok studovat, abyste se naučili své dílo dostat k lidem… V soukromém životě si digitálně nomádím, miluju fotografii a zpívání a jezdím na vodu.