Napsali jste fakt pěknou knížku
a doufáte, že se o ni lidé poperou?
Takhle vypadají prodeje těch, kteří se spokojili s doufáním, pár měsíců poté:
Žlutě vyznačené jsou „nové“ knihy z let 2022–2023.
Vaše kniha nebude na trhu sama. Denně jich u nás vyjde 46…
… a o tom, jak budou úspěšné, se rozhoduje už PŘED vydáním.
videotrénink
X-Faktor knihy
Co tvoří pět prodejních zbraní knihy a jak je naostřit?
Napsání rukopisu vás stálo spoustu práce. Neznehodnoťte ji…
Čtenáři vaši knihu nevyhlíží. Je to NAOPAK…
To ona bude muset vyhrát bitvu o jejich pozornost.
Víte, že v ČR ročně vychází přes 16 000 knih?
Zřejmě jste se teprve nedávno konečně rozhodli svůj rukopis vydat a už se těšíte, až budete knihu držet v ruce…
Ale aby měla kniha úspěch, je na to potřeba myslet ještě PŘED jejím vydáním.
Vydáváte-li vlastním nákladem, jste to VY, kdo připravuje její startovací pozici…
… a o jejím budoucím úspěchu i prodejích rozhodnete
dávno předtím, než ji pošlete do tisku!
Vaše kniha bude ležet a vyjíždět při vyhledávání hned vedle knih od profíků.
Bude jim plnohodnotnou konkurentkou, nebo bude okamžitě znát, že ji vytvořil amatér?
Zatím to máte ve svých rukou.
Ještě máte čas knihu vyladit, aby zaujala ty, u kterých je největší šance, že ji koupí.
Tento webinář jsem vytvořil proto, abych vám s tím pomohl…
Kdo jsem a proč vám dokážu pomoci…
… jsem Jiří Nosek. Vydal jsem přes 300 knih autorům vydávajícím vlastním nákladem. Od r. 2015 pro vás píšu blog o vydávání a propagaci knih a v r. 2021 jsem začal točit videokurzy, protože je to nejrychlejší způsob, jak vás na vydání připravit. Určitě nechcete po dopsání knihy studovat další rok, abyste se naučili své dílo dostat k lidem…
(V soukromém životě jsem vodák, digitálně nomádím, miluju fotografii, hory a kytary.)
-
Jak svou knihu dostat ke čtenářům a zajistit, že si jí všimnou a koupí ji?
» Co je hlavní při tvorbě obálky, aby zaujala „na první dobrou“?
» Jak se píše anotace, aby čtenáře chytila a nepustila a vedla k nákupnímu košíku?
» Jak vracet k pokladně ty, které anotace nepřesvědčila hned napoprvé?
» Co je tajemným třetím pilířem prodeje knihy, který může sílu ostatních zbraní znásobit?
» Kolik času je potřeba na kvalitní přípravu prodeje knihy?
» Jak si práci maximálně usnadnit, abyste dělali jen to, co skutečně potřebujete?
-
Najděte svou klíčovou výhodu proti všem „tradičně vydávaným“ knihám,
které připravovali celé měsíce profíci a za kterými stojí velká a zkušená nakladatelství.
-
Získejte možnost si cestu zkrátit na naprosté minimum pod mým vedením:
Kompletně optimalizovat svou knihu pro prodej (vyřešit obálku, anotaci i autorské opravy textu) a připravit se na propagaci knihy během vydání . Což znamená, že na konci vám nabídnu pokračování v kurzu, který jde do hloubky každého z probíraných témat; zda toho využijete, je jen na vás!
Moc děkuji i za všechny vaše rady. Blog, který píšete, je výborný! 🙂 Články mi vážně moc pomáhají. Nejenom, že je v nich hromada užitečných informací, ale líbí se mi i styl, jakým je píšete. Srozumitelně a výstižně, bez zbytečných omáček. Je vidět, že se tomu opravdu věnujete, rozumíte tomu a baví vás to. Sympatický je mi také váš osobní přístup a to, jak dokážete dobře poradit nejenom co se týká vydání, ale také ohledně prodeje knížek.
tajná, časově omezená akce
(pouze pro mé odběratele)