Napsali jste fakt pěknou knížku a doufáte, že se o ni lidé poperou?

V ČR ročně vychází přes 16 000 knih. 

Některé uspějí. Jiné ne…

Postavte svou knihu na tu nejlepší startovní čáru,
aby se dobře prodávala (a neskončila v Levných knihách)

Jak vyladit text, obálku, napsat magnetickou anotaci, která bude knihu prodávat,
a připravit sebe i knihu na úspěšné prosazení se v tuhé konkurenci?

Dopsali jste knihu, ale nevíte, jak dál

Jste zahlceni informacemi nebo se vám nedaří najít ty, které potřebujete nejvíc.

Chtěli byste knize dát do vínku to nejlepší, ale máte nula zkušeností s knižní obálkou nebo psaním anotace…

Každou chvíli potkávám autory, kteří právě dopsali a neví co dál.

To psaní byla zábava, ale těch věcí kolem vydání je na mě moc…“, říkají.
„Připadám si jako slepec, který tápe v bludišti.“
Chci mít krásnou knížku, aby se dobře prodávala, ale jak na to? A je můj text dobrý?

Jistě i vy chcete, aby se vaše kniha prodávala. Třeba už jen proto, aby ji někdo četl…

… ale aby po vydání fungovala propagace a prodej,

potřebujete vytvořit skvělou knihu.

Jenže kde se to naučit, když jste to nikdy nedělali?

Je opravdu nutné měsíce tápat
a hledat informace po všech čertech?

Musíte před vydáním nejdřív dlouho studovat a pracně se snažit ze střípků poskládat celkový obrázek?

Nemohl by vás do toho někdo zasvětit?

Připravit vás i knihu na vydání podle osvědčeného vzorce a ušetřit vám tak měsíce učení a bloudění?

Proč by pro vás vydání knihy nemohlo být radostí,
místo abyste si ho kazili chybami z nezkušenosti?

Taky jsem kdysi tvořil první knihu, a když se na ni dnes podívám, nejraději bych se k ní nehlásil. Vím, že jsem tehdy jako dnes dělal to nejlepší, co jsem uměl. Ale dnes mi to připadá jako bída…

Ani není divu, když jich dnes vydávám kolem 40 každý rok.

Pak mi dala rychlou „nalejvárnu“ kamarádka grafička. Kolik mi tím ušetřila omylů a tápání! Jenže ouha…

V knihách se nevyznala a jak udělat skvělou obálku nevěděla.

Ani jak psát anotaci

Já jsem věděl pouze to, že…

… špičková obálka a anotace jsou pro úspěch knihy naprosto nezbytné!

Pokud nemáte výhodu slavného jména, jsou to jediné zbraně, které kniha kromě vás má.

Trvalo pár let, než jsem pochopil jak na ně…

Vy tak dlouho čekat nemusíte. Tohle je myšlenková mapa ke kurzu Magnetická anotace (⇓).

Psaní anotace totiž vypadá složitě, pouze když nevíte jak na ni. S mapou dojdete do cíle hned napoprvé.

Kdybych měl sebemenší možnost, pořádnou „nalejvárnu“ bych si zaplatil a ušetřil si roky bádání. Nic takového neexistovalo…

A tak jsem se učil a zároveň se snažil všechno zjednodušovat, abych pak své know-how dokázal předat i autorům-začátečníkům.

Mým cílem bylo přeformulovat ho tak srozumitelně, aby to pochopil kdokoli i s nulovými vědomostmi.

Připravoval jsem základy systému, jak autorům předat všechno potřebné bez zbytečností a v co nejkratším čase. A výsledky jsou čím dál lepší.

Za 13 let mi rukama prošlo už přes 250 knih. Každá jiná.
Ale jedno měly společné…

Většina jejich autorů neměla žádné předchozí zkušenosti, ale během vydávání první knížky se mi je povedlo připravit tak, že mnoho z nich svou knihu vyprodalo a udělalo dotisk nebo vydalo další.

Většina z nich u mě pak vydala i všechny své další knihy.

Smutným faktem je, že vydavatelstvím nemusí nutně vždy záležet na co nejlepším výsledku, protože knihu pouze vydají na náklady autora a na jejím úspěchu už nejsou závislí (což by tradiční nakladatelství naopak zruinovalo).

A já mám jen dvě ruce. Vydat knihu u mě a projít mým osobním školením se poštěstí jen zlomku počtu českých autorů.

Přitom možná právě vy vydáváte sami nebo právě u vydavatelství, které se o vás nepostará a nevybaví vás na cestu tak, jak to vaše kniha potřebuje. A přitom…

… to, jakou dáte knize obálku a jak dobře napíšete anotaci
ovlivní úplně všechno:

Kolik energie a úsilí vás bude stát propagace, jak vám bude fungovat i jak dobře kniha obstojí v konkurenci. 

V ČR vychází denně průměrně 46 knih, to znamená přes 16 000 knih ročně v celkovém nákladu kolem 27 milionů výtisků, takže potřebujete vědět, co děláte, aby vaše kniha obstála.

Obálka musí být srozumitelná, vystihovat obsah knihy, barevně i žánrově ladit a zároveň okamžitě zaujmout, protože většinou ji čtenář vidí vedle spousty dalších obálek

Pokud zvítězí v zuřivé bitvě o čtenářovu pozornost obálka, začte se potenciální zákazník do anotace. Tedy – přečte si první větu. Na ní záleží, zda bude číst dál. Nebude-li, ztrácíte ho. Nedočte-li anotaci do konce, ztrácíte ho také. 

I kdybyste měli na obálku bez nadsázky geniální nápad: pokud nebude špičková anotace, končíte. K textu uvnitř knihy se nikdo nedostane. 

Dejte si na obálce i anotaci velmi záležet, jinak budete zklamáni. 

Ano, já vím… 
„Velmi záležet, to se lehce řekne, ale jak to udělat správně?“

Také máte raději, když vás někdo provádí krok za krokem? Když díky tomu ušetříte nenahraditelný čas a můžete ho místo toho investovat do něčeho, co vás baví? Království za funkční návod.

Až dosud však měli možnost mých návodů využít pouze autoři, kteří vydávali knihu u mne:

Z reakcí autorů vidím, že jim mé postupy opravdu pomáhají. A tak jsem začal přemýšlet, jak tyto vědomosti zpřístupnit i vám, kteří vydáváte jinde.

Proto vznikl jedinečný online trénink

Dopřejte své knize tu nejlepší startovní čáru,
aby se dobře prodávala
(a neskončila v Levných knihách)

Tento trénink je  VIP vstupenkou do mé knižní kuchyně a čeká vás servis, jaký nedostávají ani moji autoři. (Těm dávám jen to, co aktuálně potřebují a zbytek probíráme pouze ústně.)

Vám ale záznamy tréninků, vzorníky a ostatní materiály zůstanou, takže do nich budete moci nahlížet i kdykoli později. Ať už při vydávání dalších knih, nebo abyste si něco připomněli.

Mým cílem je předat vám během šesti týdnů všechno, co potřebujete do začátku – přehled, orientaci a všechno, co bych si přál vědět při vydání své první vlastní knihy já. 

Řeknu vám srozumitelně to nejdůležitější, co teď potřebujete vědět, a dám vám odkazy na další informace o daném tématu. Teprve až pro vás bude věc aktuální, najdete si příslušné podrobnosti.

Celý kurz jsem vám připravil ke stažení v MP3, abyste ho mohli poslouchat třeba i při řízení.

Chcete se dozvědět…

  • jak na autorské opravy textu
  • jak vytvořit obálku, díky které kniha vystoupí z řady,
  • a kde vzít podklady za rozumnou cenu
  • jak napsat magnetickou anotaci, která bude knihu prodávat
  • čím můžete svou knihu vylepšit a vyšperkovat

… a zároveň si udělat jasno ve všem, co vás čeká dál?

  • umět najít tu nejlepší cenu na fyzickou výrobu knihy
  • dokázat na vydání sehnat peníze, abyste jej nemuseli platit sami
  • vědět, kdy a jak knihu propagovat v závislosti na jejím životním cyklu
  • vědět, jak knihu prodávat tak, aby se vám vrátily náklady
  • umět si najít podrobnější informace, až je budete potřebovat

V kurzu se naučíte to, co je pro vás v tuto chvíli nejdůležitější

Jak vytvořit tu nejlepší možnou knihu, aby měla od začátku našlápnuto na dobré prodeje a netáhla vaše snahy a energii dolů. 

K tomu získáte i přehled o tom, co vás na další cestě čeká a jak prodeje knihy průběžně podporovat.

Pokud už víte, že je to právě pro vás, důvěřujete mi (třeba mě už znáte) a jdete do toho, zde je odkaz na objednávku

Ale chcete-li vidět, co všechno vás uvnitř kurzu konkrétně čeká, čtěte dál!

Děkuji Vám za skvělý kurz Kniha jako víno. Při jeho koupi jsem váhala, jestli si nevystačím s Vaší knihou (Vydej si vlastní knihu, nakl. KLIKA 2019), ale už po pár zhlédnutých videích jsem věděla, že peněz vynaložených za kurz rozhodně nebudu litovat. Přestože se jednalo o první běh kurzu, bylo vidět, že je všechno pečlivě promyšlené tak, aby byl kurz maximálně přínosný pro každého, kdo se rozhodne vydat si svou vlastní knížku. Hlavní pozitiva kurzu: /⭐ obsahově nabitý – dozvěděla jsem se spoustu nových věcí, včetně těch, o nichž jsem vůbec netušila, že mám vědět 😉 /⭐ profesionálně a pečlivě připravený – moduly na sebe pěkně navazovaly, měly logickou posloupnost /⭐ srozumitelný – snad ani na chvíli jsem neměla pocit, že bych vůbec nevěděla, o čem je řeč, spousta tipů, jak si lze ulehčit práci či ušetřit peníze, včetně odkazů na další užitečné weby. Na konci kurzu jsem měla příjemný pocit, že jsem právě získala spoustu rad od člověka, kterému záleží i na mém výsledku. Oceňuji taky to, že videa ke kurzu budou nadále dostupná, a můžu se tak k obsahu kurzu kdykoli vrátit. Díky za to, co pro nás autory děláte!
Táňa Kozelková

TÝDEN 1

5 pokladů dokonalé knihy
Magická síla nadšení
Budíme stratéga
Cesta před vámi

Odhalíme magickou Sílu nadšení z vlastní knihy, kterou si můžete jejím vymazlením sami přivodit a která za vás odvede v budoucnu spoustu práce.

Poté vám předám velký obrázek, pohled na bitevní pole shora:

  • Vysvětlím vám pravidla hry a jak to funguje v praxi,
  • ukážu vám dvě možná řešení největší záludnosti českého knižního trhu, která vás dřív či později nejspíš nemine, a vyberete si strategii prodeje šitou na tělo,
  • uděláme si jasno v tom, jaký vydat náklad
  • a upozorním vás na kritické momenty autorské cesty.

TÝDEN 2

Oblékáme knihu
Barevnost knihy
Knižní bonboniéra

Nejdřív si určíme, jak má vaše kniha vypadat (formát, vazba…) a řekneme si, čím se řídit.

Nevynecháme barevnost v závislosti na tom, kolik kusů budete vydávat, a jak si pohlídat barvy.

A pak otevřeme knižní bonboniéru:
Povrchové úpravy obálky, stužky, kapitálky, ražby… A samozřejmě i kolik si za co připlatíte.

Dostanete vzorníky kapitálků, stužek i pláten, abyste si mohli rovnou
při výrobě naporoučet konkrétní typ.

TÝDEN 3

Obálka je KING
AI Tipy na název a obrázek od GPT

Rozlišení a spad
Spad a zvětšování s AI

Jak najít svůj titulní motiv
Obálka od Midjourney

Nejlepší obálka

Obálka je tím prvním, co čtenář vidí.

Je tou nejdůležitější zbraní vaší knihy. Pokud čtenáře nezaujme, je úplně jedno, jak dokonalý je vnitřek.

Naučím vás o obálce úplně jinak přemýšlet a její účinnost dovést až na podvědomou úroveň vnímání čtenáře.

Zjistíte, jaké máte možnosti, jak na obálce pracovat s motivy, jak vést pozornost diváka jako na vodítku a dosáhnout nejlepšího výsledku.

Na 40 špičkových obálkách vám ukážu, co mají společného a co je dělá tak skvělými, i když je každá kniha o něčem úplně jiném.

A nejste-li si jisti, že jste svou obálku navrhli dobře, najdete v kurzu návod i vyladěné a otestované prompty (povely) pro GPT, která vám dá skvělé tipy na název knihy i titulní motiv na zákadě synopse vaší knihy.

Pak vám názorně ukážu, jak si vytvořit či jak lze jinak prvotřídní a moderní obrázek pro obálku v Midjourney, i když jste se s touto AI dosud nikdy přímo nesetkali. Dám vám vybrat ze 7 různých zkratek k výbornému výsledku. Trénink neustále aktualizuji, jak přicházejí nové a schopnější verze.

V praktické lekci si ujasníme, co přesně hledáte a jaké vlastnosti musí obrázek mít, aby byl použitelný a také jak jeho případný hendikep řešit elegantně a rychle za pomoci některých méně známých umělých inteligencí.
Ukážu vám názorně na konkrétním příkladu, jak postupuji při tvorbě obálky od začátku až do konce já, i jak pracovat s písmy, aby to obálce pomohlo.

Nakonec vás naučím vybírat finální obálku osvědčeným třístupňovým výběrem,
který zvládne i naprostý začátečník a není při něm odkázán jen na sebe.

TÝDEN 4

Jak opravovat svůj rukopis od dopsání po knihu
Redaktorský výtah

Naučíme vás přistupovat k autorským opravám vašeho rukopisu.

Nejdříve vám dám celkový přehled, v jakém pořadí má rukopis putovat opravami, od autorských oprav až po závěrečné kolo korektury. Budete překvapeni, že toho pro kvalitu svého textu můžete udělat mnohem víc než zatím tušíte.

Ukážeme si na konkrétních případech, jak hledat nepřirozenosti a nemotorné formulace a jak text vyčistit od plevelných slov, jak si pohlídat konzistenci ve všech jejích formách a které opravy můžete provést nikdo jiný než vy a proč,
a naučíme se s čárkami pracovat autorsky (příběhově) a jejich správnost řešit až s korektorem.

Podrobný e-mailový průvodce vám dá takový rytmus, abyste modul zvládli – opravovat budeme v 7 kolech a na každé budete mít týden.

TÝDEN 5

Životní cyklus knhy a propagační kalendář
Smysluplná propagace a nástroje
Priority v propagaci
Jak na zacílení
Zacílení s pomocí AI

(V předprodeji) BONUS Start knihy

V tomto modulu připravím vás.

Jste největším přítelem a advokátem knihy, její tajnou třetí zbraní. Teprve jsou-li naostřené všechny tři, budete připraveni vyrazit.

  • Řeknu vám, co propagace obnáší, kdy začít, na která období dát důraz a co to znamená,
  • v tréninku Start knihy získáte kompletní plán přípravy na vydání knihy a propagaci krok za krokem počínaje dvěma roky předem
  • a najdeme ty nejlepší zákazníky pro vaši knihu.
  • Pak se v rámci pravidla 80/20 soustředím na nástroje a páky, které vám při prodeji knihy pomohou nejvíce.
Děkuji Vám za skvělý kurz Kniha jako víno. Při jeho koupi jsem váhala, jestli si nevystačím s Vaší knihou, ale už po pár zhlédnutých videích jsem věděla, že peněz vynaložených za kurz rozhodně nebudu litovat. Přestože se jednalo o první běh kurzu, bylo vidět, že je všechno pečlivě promyšlené tak, aby byl kurz maximálně přínosný pro každého, kdo se rozhodne vydat si svou vlastní knížku. Hlavní pozitiva kurzu: / ⭐ obsahově nabitý – dozvěděla jsem se spoustu nových věcí, včetně těch, o nichž jsem vůbec netušila, že mám vědět 😉 /⭐ profesionálně a pečlivě připravený – moduly na sebe pěkně navazovaly, měly logickou posloupnost /⭐ srozumitelný – snad ani na chvíli jsem neměla pocit, že bych vůbec nevěděla, o čem je řeč, spousta tipů, jak si lze ulehčit práci či ušetřit peníze, včetně odkazů na další užitečné weby. Na konci kurzu jsem měla příjemný pocit, že jsem právě získala spoustu rad od člověka, kterému záleží i na mém výsledku. Oceňuji taky to, že videa ke kurzu budou nadále dostupná, a můžu se tak k obsahu kurzu kdykoli vrátit. Díky za to, co pro nás autory děláte!
Táňa Kozelková

Vstupem do kurzu se stanete členy komunity autorů jako vy v uzavřené Facebookové skupině, ve které se spolu budeme radit, vzájemně si hodnotit obálky a ladit anotace. 

Skupina se bude neustále rozrůstat o nové absolventy kurzu, takže v ní najdete pomoc i pokud budete vydávat až za dva roky nebo při vydání další knihy.


Ale s těmito lekcemi by ještě vaše vybavení kompletní nebylo. A já chci, abyste z tohoto kurzu skákali nadšením a odcházeli vybaveni ještě líp, než moji autoři 🙂 

A proto vás vypravím na další cestu. Vaše další kroky budou sehnání peněz, kontrola před tiskem a nalezení nejlepší ceny za výrobu knihy a na ty vás připravím též.

Proto vám ke kurzu přidám několik unikátních tréninků, které nikde jinde nenajdete.


BONUS:

kurz Magnetická anotace 2.0 – 6 970

Naučím vás psát prodejní anotace – nic víc, nic míň.

Jak začít, jaká slova používat, jak je poskládat a strukturovat, jak přimět čtenáře ke koupi.

Pro inspiraci jsem sestavil sérii příkladů výborných anotací, abyste se měli kde inspirovat. Řekneme si i jak anotaci vyladit a jak si ověřit, že funguje.

Všechny hlavní principy si kdykoli budete moci připomenout jediným pohledem díky přehledné myšlenkové mapě.

Celou lekci jsem věnoval i anotaci populárně-naučné literatury a podrobně jsem rozebral přes 20 konkrétních anotací, na nichž ukazuji, z jakých funkčních bloků se skládají.

Ale nejlepší je, že to všechno budete potřebovat jen abyste poznali, že je vaše anotace skutečně kvalitní.

Dostanete totiž nově i vyladěný prompt pro GPT, se kterým si návrhů vytvoříte třeba 20 a z nich si jednoduše sestavíte jednu prvotřídní verzi!


To je má nabídka. Pokud vydáváte 2 000 kusů a víc, může se snadno stát, že se pro vás skutečná, spočitatelná hodnota kurzu vyšplhá až ke stovkám tisíc.

Vydáváte-li jen 500 ks, může vaše úspora klesnout třeba až na plnou cenu samotného kurzu:

kurz Kniha jako víno – 24 290 Kč

Jenže vy nedostanete jen jej, ale i…

… BONUSY:

kurz Kniha jako víno – 24 290 Kč

kurz Magnetická anotace  6 970

e-kniha Vydej si vlastní knihu  100

PDF Knižní doplňky + vzorníky

cena obou kurzů celkem 31 260

za 24 290

Co říkají o kurzu jeho absolventi:

Teď o víkendu jsem konečně a kompletně dokoukal Váš kurz a musím Vám k němu upřímně poblahopřát. Vynikající! Spoustu nových věcí jsem se dozvěděl, některé z nich znám z našich četných hovorů, o to srozumitelnější to pro mě bylo. Je za tím vidět obrovská práce a taky jedinečné zkušenosti, kterými vládnete. Děkuji. Při sledování jsem si uvědomil, že vedle těch kvalitativních částí (které mi jdou), mi podstatná část stále uniká a nedělám je dostatečně, tudíž nevyužívám plně potenciál. To se týká zejména propagace na sociálních sítích, přestože nemohujinak.cz má své facebookové stránky. Zamyslím se, co je v mých silách.
Daniel Pagáč

Může to všem fungovat, ale mně určitě nebude. Má kniha je jiná…

A tohle je kurz, který vznikal na základě zkušeností člověka, jenž vydal přes 250 knih – a každá z nich byla jiná. Ale nepřesvědčí-li Vás ani tohle, tak to prostě zkuste a kdyžtak si napíšete o vrácení peněz. Vážně mi to nevadí. Vezmu si je jen v případě, že sami uznáte, že za to kurz stojí.

*
Jsem absolutní začátečník a o vydávání knih zatím nevím skoro nic. Co když to na mě bude moc pokročilé?

Začátečníci jsou právě ti, pro které jsem kurz dělal (a kterým také vydávám knihy nejraději). Paní Táňa K. mi napsala: „… snad ani na chvíli jsem neměla pocit, že bych vůbec nevěděla, o čem je řeč…“ a pro mě to byla jedna z nejvíce potěšujících zpráv o tom, jak se můj záměr vydařil. Stejně jako u své knihy (kterou najdete i v kurzu) mi nejvíce záleží na tom, abych mluvil lidskou řečí – byl srozumitelný každému a vysvětloval věci co nejjednodušeji. A znovu říkám – za své sliby ručím celou cenou kurzu.
Účelem kurzu je posunout společně Vaši knihu z chvostu startovního pole na přední pozici a připravit na prodej ji i Vás, aniž byste o tom museli předem cokoli vědět.

*
Nemám vůli se donutit zabrat.

S tím Vám pomoci nemůžu… Protože jak říká Ivo Toman, motivace zvenčí je jako smrad. Brzy vyvane. 
Ten plamen být pro něco zapálený musíte mít v sobě, hýčkat ho a rozdmychávat. Někdo zvenčí ho může zapálit, ale Vy ho musíte udržovat. 
Na kurz se vykašlete a kupte si mou knihu. Jestli nebudete sršet energií na jejím konci, odhlašte se, protože Vám už nebudu k ničemu. To je zatím můj nejlepší kousek.

*
Nemám teď na kurz čas nebo klid.

A kdy ho budete mít? Pokud třeba až po Vánocích, stále budete mít přístupy a budete mít kurz za skvělou cenu. 
Ale na rovinu, máte disciplínu? Nejvíce totiž z kurzu dostanou ti, kteří „jedou podle plánu“, tedy tak, jak byl vymyšlen. To znamená jeden modul každý týden. Ty Vaše budou však již tou dobou přístupné všechny. Dokážete si udělat plán a dodržet schéma? Nepřeskakovat? Vyplnit si pracovní sešit u daného modulu, než se pustíte dál? Pokud ano, a jste smířeni s tím, že nepojedete zároveň s ostatními (na živou konzultaci si čas udělejte a kurz předtím aspoň prolétněte!), teď Vám nabízím nejlepší cenu. Je to na Vás.

*
Je to na mě moc peněz.

Já jsem ho levněji nabízel – koncem roku 21 v předprodeji. Tehdy se rozhodovalo, zda vůbec vznikne – zda by o něj někdo stál. Zájem mě příjemně překvapil, stejně jako nadšené reakce těch pár, kteří s ním jeli naplno. Ale to byla jiná situace…
to ještě nebyl vytvořen, takže jsem nevěděl přesně, kolik hodnoty do něj dokážu dát, 
několik účastníků i kolegů mi řeklo, že byl hrozně levný, a možná ze stejného důvodu půlce těch, co ho koupili, nestál ani za shlédnutí (a já nestojím o lidi, kteří kurz jen tak zahodí)
v kurzu od té doby přibyly další lekce, e-mailový průvodce celým kurzem, pracovní sešity i tajný bonus a funguje ještě o 100 % líp, než první verze.
Vydáváte-li přes 1500 kusů, vyplatí se Vám kurz a bonusy i za plnou cenu. 
Tato sleva je postavená tak, aby se Vám celý kurz zaplatil (tak, že to lze prokázat tvrdými čísly) i těm, kdo vydávají třeba jen 500 kusů. Je to jednorázové poděkování vám jako mým sledovatelům.
Je mi líto, ale je to naposled a kurz už nebude nikdy nejen levnější, ale ani za tak nízkou cenu. A zároveň bude cena stoupat i průběžně, s inflací, jejíž konec zatím není na obzoru. 
Jestli o něj stojíte, teď je cena nejníž. A zatím k ní ještě nemusím připočítávat DPH.

*
Už mám vaši knihu a dlouho čtu váš blog. Můžu se vůbec ještě dozvědět dost nového, aby to za ty prachy stálo?

Co myslíte? Znáte mou práci. Máte pocit, že bych mlel pořád to samé? Ano, některé věci jsou takovými základy – jako zacílení, prodejní anotace nebo propagace, že se o nich mluví skoro pokaždé – protože bez nich to zkrátka nebude fungovat.
Ale víte co? Asi chci, abyste si tohle dilema vyřešili sami. Nebudete první a ze zkušenosti si myslím, že když si tím rozhodnutím člověk projde sám, má to pak jiné kvality. Vyrostete i v umění se rozhodnout.

*
Už mám knihu vydanou. Ale kurz mě láká…

S tou vydanou už nic moc neuděláme. Takže záleží na tom, zda uvažujete o vydání další. Pokud ne, kurz nekupujte. Pokud ano, přístupy do kurzu Vám zůstanou a můžete se třeba na celý podívat kdykoli znovu. 

*

Jsem si jist(a), že kurz chci, ale prostě na to teď nemám kde vzít.

Pokud mi slíbíte, že kurz neodbydete, něco vymyslíme. Ve dvou splátkách by to šlo? Zavolejte mi na 603 742 006 a probereme to.